دانلود آهنگ جدید علیرضا پناهی به نام دوستت دارم

دانلود آهنگ جدید علیرضا پناهی به نام دوستت دارم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

متن آهنگ

تو از من دوری و بازم، به عکسات چشم میدوزم
با اینکه خونه یخ کرده، دارم تو عشق تو میسوزم
همیشه حتی تو خوابم، به دنبال تو میگردم
بازم خوبه که چند وقتی، کنارت زندگی کردم

نبود تو دیوونم کرد
 تا فرصت هست به من برگرد


وقتی که از دوری خستم، سر روی شالت میزارم
با اینکه تنهام گذاشتی، من هنوزم دوست دارم
کنار یادگاریهات، همه روزام و سر کردم
شب و از قلب این خونه، به رویاهات سفرکردم
هنوزم غرق اون روزام، یه دریا خاطره کم نیست
به غیر از خاطرات تو، دیگه چیزی تو ذهنم نیست

                       

دانلود آهنگ با کیفیت 320



بازدید : 753 | تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394 ساعت : 15:43 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: